Κυριακή 8 Μαΐου 2016

Αθηνά Οικονομάκου: Θα την δούμε στο "Μπρούσκο";


Στο You Weekly και στην Τίνα Μεσσαροπούλου  μίλησε η Αθηνά Οικονομάκου.
Στο “Μπρούσκο” θα είσαι;
Όχι, μου είχε γίνει πέρυσι πρόταση. Φέτος δεν έξω ξαναμιλήσει.
Σε κυπριακή σειρά θα έμπαινες ξανά;
Πολύ δύσκολα, δεν είμαι για να πηγαινοέρχομαι γιατί είναι λίγο κουραστικό και οι συνθήκες εκεί δεν είναι εύκολες. Θα προτιμούσα να βρίσκομαι στην Αθήνα για να μπορώ να κάνω θέατρο και κάτι άλλο μαζί αλλά και όλες τις υπόλοιπες δραστηριότητες που έχουν μπει στη ζωή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.