«Η Ελλάδα είναι σε καλό δρόμο από πλευράς μεταρρυθμίσεων», δήλωσε ο
πρόεδρος της ευρωομάδας των Σοσιαλιστών και Δημοκρατών, Τζιάννι Πιτέλλα,
μέσω ανάρτησής του στον λογαριασμό του στο Twitter, υποστηρίζοντας
παράλληλα ότι χρειάζεται να γίνει ελάφρυνση του χρέους.
Περισσότερα στο http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/ellada/284118-pitella-i-ellada-xreiazetai-elafrinsi-xreous-kai-allileggii

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.