Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Ο Παναθηναϊκός κατέβαλλε την αντίσταση του Άρη στο πέμπτο ημιτελικό και τώρα στους τελικούς (όπως κάθε χρόνο) κόντρα στον Ολυμπιακό

ΠΑΟ, ξενύχτια και πρόκριση στα ίσια!

Με πρωταγωνιστές τους... ξενύχτηδες Γκιστ και Φελντίν που έκαναν "όργια", ο Παναθηναϊκός επικράτησε με 84-68 του Άρη στο ΟΑΚΑ, έκανε το 3-2 στη σειρά και πήγε στους τελικούς που περιμένει ο Ολυμπιακός.




Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/339189/pao-ksenyxtia-kai-prokrisi-sta-isia

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.