Με πρωταγωνιστές τους... ξενύχτηδες Γκιστ και Φελντίν που έκαναν "όργια", ο Παναθηναϊκός επικράτησε με 84-68 του Άρη στο ΟΑΚΑ, έκανε το 3-2 στη σειρά και πήγε στους τελικούς που περιμένει ο Ολυμπιακός.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/339189/pao-ksenyxtia-kai-prokrisi-sta-isia
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.