Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Γ. Σταθάκης: Μετά το αναπτυξιακό Ταμείο στόχος η ίδρυση Κέντρου Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων

Αισιόδοξος για την αξιολόγηση εμφανίζεται ο υπουργός Οικονομίας, Γιώργος Σταθάκης. Μιλώντας στα Νέα του Σαββατοκύριακου, εξηγεί: «Tα μηνύματα που έχουμε από όλες τις πλευρές παραπέμπουν στην επιτυχή ολοκλήρωση της αξιολόγησης στο προσεχές τακτικό Eurogroup. Το παρελθόν όντως μας έχει διδάξει ότι μπορεί να υπάρξουν εκπλήξεις, δεδομένης και της εμπλοκής στο ζήτημα πολλών πλευρών με διαφορετικές προσεγγίσεις. Το τελευταίο διάστημα όμως οι προσεγγίσεις αυτές έχουν πλησιάσει και δεν θα υπάρξουν δυσάρεστες ανατροπές.»

Επισημαίνει επίσης ότι προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι και η δημιουργία Αναπτυξιακού Ταμείου, κάτι που θα γίνει μετά την ψήφιση του αναπτυξιακού νόμου τις επόμενες εβδομάδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.