Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Οπαδοί του Ολυμπιακού προπηλάκισαν… Ολυμπιακούς που πήγαν να φωτογραφηθούν με τον Διαμαντίδη!

Οπαδοί του Ολυμπιακού προπηλάκισαν… Ολυμπιακούς που πήγαν να φωτογραφηθούν με τον Διαμαντίδη!Φοβερές εικόνες έξω από το ΣΕΦ, μετά το ματς, με οπαδούς του Ολυμπιακού να προπηλακίζουν… Ολυμπιακούς, που έκαναν το «λάθος» να ζητήσουν από τον Δημήτρη Διαμαντίδη να βγάλουν μια φωτογραφία!
 

Στιγμές που σε κάνουν να λες… υπάρχει ελπίδα και την ίδια στιγμή, πως δεν υπάρχει καμία

Κάποιοι οπαδοί του Ολυμπιακού, αναγνωρίζοντας το μεγαλείο του Δημήτρη Διαμαντίδη, ζήτησαν από τον εμβληματικό αρχηγό του Παναθηναϊκού, που ολοκληρώνει φέτος την καριέρα του, να βγάλουν μαζί μια φωτογραφία, μετά τον 3ο τελικό, έξω από το ΣΕΦ

Όταν αυτό έγινε αντιληπτό από κάποιους άλλους φίλους της ομάδας του Πειραιά, προπηλακίστηκαν! Τότε, κάποιοι ουδέτεροι «ερυθρόλευκοι» φίλαθλοι επενέβησαν και φώναξαν στους… τραμπούκους να αφήσουν τους ανθρώπους να κάνουν ό,τι θέλουν και πως είναι δικαίωμά τους να βγάλουν φωτογραφία με όποιον θέλουν

Ειδικά, δε, με ένα «στολίδι» του ελληνικού αθλητισμού…


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/opadoi-tou-olumpiakou-propilakisan-olumpiakous-pou-pigan-na-fwtografithoun-me-ton-diamadidi/3169919

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.