Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Βερολίνο: Πρώτα η αξιολόγηση και μετά η συζήτηση για το χρέος

Εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών επανέλαβε σήμερα προς το Ρόιτερς ότι οι όποιες αποφάσεις για τη διαχείριση του ελληνικού χρέους θα πρέπει να ληφθούν μετά την ολοκλήρωση της τρέχουσας αξιολόγησης.

Η ίδια εκπρόσωπος τόνισε εκ νέου πως το ζητούμενο ήταν και παραμένει ένα βιώσιμο συνολικό πακέτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.