Ο διεθνής φόργουορντ των «πράσινων» έβγαλε το νάρθηκα από το αριστερό του χέρι, αφού η μαγνητική που υποβλήθηκε, έδειξε πως η μετεγχειρητική του κατάσταση εξελίσσεται ομαλά, όμως δεν προλαβαίνει κανένα ματς της σειράς των τελικών της Basket League κόντρα στον Ολυμπιακό.
Αυτό είναι το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Αργύρης Πεδουλάκης, ενόψει του τρίτου τελικού την ερχόμενη Πέμπτη στο ΣΕΦ, αφού ο Έλληνας τεχνικός είδε τους υπόλοιπους παίκτες του να προπονούνται κανονικά την Τρίτη.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/ksekinise-therapeutiki-agwgi-o-giankobits/3169295
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.