Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια της 4χρονης που εξαφανίστηκε χθες το απόγευμα από το σπίτι του παππού της, στη λεωφόρου Σχιστού 89, όπου είχε πάει μαζί με τους γονείς της για να γιορτάσουν το Πάσχα.
Το κοριτσάκι βρέθηκε νωρίτερα σήμερα σε περιοχή του Ασπρόπυργου, κοντά σε ξενοδοχείο, από τον λιμενάρχη της περιοχής, στο πλαίσιο των ερευνών που διεξάγονταν από όλες τις υπηρεσίες. Στο σημείο έχουν μεταβεί ήδη αξιωματικοί της Ασφάλειας Αττικής για να το παραλάβουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.