Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Στάση εργασίας σε όλα τα μέσα μεταφοράς την Πέμπτη


Με υπομονή πρέπει να «οπλιστεί» το επιβατικό κοινό την Πέμπτη...
(26/05/2016), καθώς οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς προχωρούν σε στάση εργασίας.

Συγκεκριμένα, από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας οι εργαζόμενοι στoν ΗΣΑΠ (γραμμή 1) και το Μετρό (γραμμές 2, 3).

«Χειρόφρενο» θα τραβήξουν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία από τις 11:00 έως τις 17:00.

Οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν γενικές συνελεύσεις για να καθορίσουν τη στάση τους μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου.



Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/05/blog-post_2177.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.