Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Οριστικό: Απέκλεισε τους «ξενύχτηδες» ο Πεδουλάκης

Ο Αργύρης Πεδουλάκης πήρε την απόφασή του: Οι Τζέιμς Γκιστ, Τζέιμς Φελντέιν και Μαρκίζ Χέινς δεν παίζουν απόψε στο τέταρτο παιχνίδι της σειράς με τον Άρη! «Μέσα» ο Λούντζης. 

Οριστικό: Απέκλεισε τους «ξενύχτηδες» ο Πεδουλάκης
Χωρίς τους τρεις παίκτες, οι οποίοι νυχτοπερπάτησαν στη Θεσσαλονίκη πριν και μετά το τρίτο ματς με τον Άρη θα παραταχθεί απόψε ο Παναθηναϊκός, στο τέταρτο παιχνίδι της σειράς (19:00). 

Θέλοντας να πάρει μέτρα και όντας έξαλλος με την απειθαρχία των Αμερικανών, ο Αργύρης Πεδουλάκης αποφάσισε να αποκλείσει τους Τζέιμς Γκιστ, Τζέιμς Φελντέιν και Μαρκίζ Χέινς, με όποιο αγωνιστικό κόστος θα φέρει αυτή η εξέλιξη στην αποψινή αναμέτρηση στο Nick Gallis Hall, όπου το τριφύλλι θέλει τη νίκη για να περάσει στους τελικούς της Α1. 

Αυτή δεν θα είναι η μοναδική τιμωρία για τους «ξενύχτηδες», καθώς προσεχώς αναμένεται να τους επιβληθεί και πρόστιμο από τη διοίκηση. 

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Λούντζης ανηφόρισε άρον-άρον για Θεσσαλονίκη, προκειμένου να καλύψει τρύπες στην 12άδα. Υπενθυμίζεται πως ο Καλάθης είναι μια χαρά και σήμερα θα αγωνιστεί κανονικά.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/oristiko-apekleise-tous-ksenuxtides-o-pedoulakis/3165376

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.