Ανεβάζει τους τόνους της κριτικής του προς τον Αλέξη Τσίπρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης και σε συνέντευξή του στον Γιώργο Παπαδάκη, στο «Καλημέρα Ελλάδα» στον ΑΝΤ-1 υποστήριξε ότι η συμφωνία που έφερε ο Πρωθυπουργός ήταν κακή.
Μεταξύ άλλων τόνισε ο πρόεδρος της ΝΔ:
«Η συμφωνία είναι κακή γιατί ο κ. Τσίπρας τα έδωσε όλα και δεν πήρε τίποτα. Η συζήτηση για το χρέος μετατίθεται για το μέλλον
Πέρυσι το καλοκαίρι ψηφίσαμε δημοσιονομικούς στόχους για να μείνει η χώρα στην Ευρώπη όχι το μείγμα πολιτικής του κ. Τσίπρα.
Υπάρχει και άλλος δρόμος. Μπορούμε να πετύχουμε τους ίδιους στόχους περιορίζοντας δαπάνες & αποφεύγοντας τις αυξήσεις φόρων.
Δεν πρόκειται να συμμετέχουμε στο παιχνίδι του ταξικού διχασμού που παίζει ο κ. Τσίπρας. Χρέος μου είναι να ενώσω όχι να διχάσω.
Δεν μου αρέσουν τα ψέματα και ο λαϊκισμός. Χρειαζόμαστε μια συμφωνία αλήθειας με συγκεκριμένες απαντήσεις για το πως θα κυβερνήσουμε.
Ο κ. Τσίπρας είναι αναξιόπιστος. Οδήγησε τη χώρα στο γκρεμό και σήμερα εξακολουθεί να μην πιστεύει την πολιτική που καλείται να εφαρμόσει.
Ο κόφτης και το υπερταμείο είναι το τίμημα της αναξιοπιστίας του κ. Τσίπρα. Η απάτη του είχε μεγάλο κόστος για τους πολίτες».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.