Επίθεση στην κυβέρνηση εξαπέλυσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην ομιλία του στο συνέδριο της Δράσης. «Δεν είναι μέρος του προβλήματος αλλά είναι το ίδιο το πρόβλημα», ανέφερε ο πρόεδρος της ΝΔ και τόνισε ότι χρειάζεται «μια μεταρρυθμιστική κυβέρνηση που θα τολμήσει με θάρρος και αποφασιστικότητα να εφαρμόσει μεταρρυθμίσεις».
Ο κ. Μητσοτάκης είπε επ´ αυτού ότι η ΝΔ στις επόμενες εκλογές θα είναι ο κεντρικός εκφραστής «αυτής της μεγάλης μεταρρυθμιστικής συμμαχίας που σήμερα γεννιέται στη χώρα», ενώ σημείωσε πως αντιλαμβάνεται και την καχυποψία για το κόμμα του.
«Πρέπει και εμείς να αποδεικνύουμε πως είμαστε διατεθειμένοι να αλλάζουμε. Η ΝΔ αλλάζει γρήγορα. Μπορεί να ηγηθεί τολμηρών μεταρρυθμιστικών και ασυμβίβαστων δυνάμεων», υπογράμμισε μεταξύ άλλων.
Πρόσθεσε επιπλέον ότι η διαχωριστική γραμμή δεν είναι ανάμεσα στην αριστερά και τη δεξιά αλλά ανάμεσα στις μεταρρυθμίσεις και το λαϊκισμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.