Ο Γιώργος Πρίντεζης υποκλίθηκε στον αρχηγό του Ολυμπιακού, Βασίλη Σπανούλη λέγοντας χαρακτηριστικά: ” Θα αρχίσουμε τα Xanax στα 31 με τον Μπιλάρα”!
Όσον αφορά την κατάκτηση του τίτλου τον αφιέρωσε στη μνήμη του πατέρα του:
“Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που μπορώ και το αφιερώνω σε έναν άνθρωπο που αγαπώ πολύ και ξέρω ότι θα τον έκανε πολύ πολύ χαρούμενο. Τώρα θέλω οπωσδήποτε ξεκούραση. Και πνευματική και σωματική”.
“Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που μπορώ και το αφιερώνω σε έναν άνθρωπο που αγαπώ πολύ και ξέρω ότι θα τον έκανε πολύ πολύ χαρούμενο. Τώρα θέλω οπωσδήποτε ξεκούραση. Και πνευματική και σωματική”.
πηγή: http://www.eurohoops.net/el/heba-el/254352/printezis-tha-archisoume-ta-chanax-sta-31
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.