Η ΕΠΟ δεν όρισε διαιτητές για το παιχνίδι της ΑΕΚ με τον Πανιώνιο την Κυριακή (2η αγωνιστική των πλέι οφ) και έτσι το ματς αναβλήθηκε με συνοπτικές διαδικασίες.
Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2016/05/anavoli-sto-aek-panionios-eleo-epo/
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.