Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Βέρνερ Φάιμαν: Η 8η Μαΐου είναι η ημέρα του «ποτέ δεν ξεχνώ» και του «ποτέ πια» ναζισμός

Η 8η Μαΐου είναι η ημέρα του "ποτέ δεν ξεχνώ" και του "ποτέ μια", τόνισε ο ομοσπονδιακός καγκελάριος της Αυστρίας Βέρνερ Φάιμαν, στο χαιρετισμό του στη σημερινή επίσημη κεντρική τελετή της αυστριακής κυβέρνησης για την 71 η επέτειο από τη συντριβή της ναζιστικής Γερμανίας και το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.

Τιμούμε τη μνήμη σημαίνει ότι λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και πρέπει να ειπωθεί τί έσπρωξε την Ευρώπη στην τρομερότερη κρίση της ιστορίας της, στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και στο Ολοκαύτωμα με τα έξι εκατομμύρια δολοφονημένους ανθρώπους, πρόσθεσε ο καγκελάριος, υπενθυμίζοντας πως δεκάδες χιλιάδες Αυστριακοί είχαν περάσει στην αντίσταση εναντίον του ναζισμού και πολλές χιλιάδες είχαν χάσει εκεί τη ζωή τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.