Η 8η Μαΐου είναι η ημέρα του "ποτέ δεν ξεχνώ" και του "ποτέ μια", τόνισε
ο ομοσπονδιακός καγκελάριος της Αυστρίας Βέρνερ Φάιμαν, στο χαιρετισμό
του στη σημερινή επίσημη κεντρική τελετή της αυστριακής κυβέρνησης για
την 71 η επέτειο από τη συντριβή της ναζιστικής Γερμανίας και το τέλος
του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Τιμούμε τη μνήμη σημαίνει ότι λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και πρέπει να ειπωθεί τί έσπρωξε την Ευρώπη στην τρομερότερη κρίση της ιστορίας της, στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και στο Ολοκαύτωμα με τα έξι εκατομμύρια δολοφονημένους ανθρώπους, πρόσθεσε ο καγκελάριος, υπενθυμίζοντας πως δεκάδες χιλιάδες Αυστριακοί είχαν περάσει στην αντίσταση εναντίον του ναζισμού και πολλές χιλιάδες είχαν χάσει εκεί τη ζωή τους.
Τιμούμε τη μνήμη σημαίνει ότι λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και πρέπει να ειπωθεί τί έσπρωξε την Ευρώπη στην τρομερότερη κρίση της ιστορίας της, στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και στο Ολοκαύτωμα με τα έξι εκατομμύρια δολοφονημένους ανθρώπους, πρόσθεσε ο καγκελάριος, υπενθυμίζοντας πως δεκάδες χιλιάδες Αυστριακοί είχαν περάσει στην αντίσταση εναντίον του ναζισμού και πολλές χιλιάδες είχαν χάσει εκεί τη ζωή τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.