Σε 24ωρη πανυγειονομική απεργία προχωρά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) την Τετάρτη 8 Ιουνίου. Την ίδια ημέρα, οργανώνει και συγκέντρωση για όλη τη χώρα στην Αθήνα, έξω από το υπουργείο Υγείας στις 11πμ.
Οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία διεκδικούν:
- Δωρεάν Δημόσια Υγεία – Πρόνοια με καθολική πρόσβαση
- Επαρκή στελέχωση και χρηματοδότηση
- Μονιμοποίηση του Επικουρικού Προσωπικού
- Ανανέωση Συμβάσεων των εργαζομένων που υπηρετούν στην εκτέλεση κοινοτικών προγραμμάτων
- Ένταξη στα ΒΑΕ
- Κατάργηση του Αντιασφαλιστικού, όπως αναφέρει, Νόμου 4387/2016
- Ανάκτηση των Μνημονιακών Απωλειών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.