Δύο διαδοχικές επιχειρήσεις οργάνωσε η ελληνική αστυνομία την Παρασκευή (20/5), επιστρέφοντας συνολικά 51 μετανάστες στην
Τουρκία, οι οποία είχαν εισέλθει παρανόμως στη χώρα. Οι επιχειρήσεις
διεξήχθησαν μέσω θαλάσσης, με πλοία ναυλωμένα από τη Frontex.
Πιο συγκεκριμένα, από τη Λέσβο επιστράφηκαν στο λιμένα Δικελί της Τουρκίας 23 άτομα, τα οποία προέρχονταν τα 12 από τη Λέσβο (όλοι άνδρες), τα 6 από τη Χίο (3 άνδρες, 1 γυναίκα και 2 συνοδευόμενοι ανήλικοι) και άλλα 5 από τη Σάμο (1 άνδρας, 1 γυναίκα και 3 συνοδευόμενοι ανήλικοι). Τα 6 άτομα ήταν από το Ιράκ, 6 από το Αφγανιστάν, 5 από την Αλγερία, 5 από το Ιράν και 1 από το Μαρόκο.
Από την Κω επιστράφηκαν στο λιμένα Γκιουλούκ της Τουρκίας 28 άνδρες. Πιο συγκεκριμένα, οι 17 ήταν από το Μπανγκλαντές, 9 από το Πακιστάν και 2 από το Νεπάλ.
Πιο συγκεκριμένα, από τη Λέσβο επιστράφηκαν στο λιμένα Δικελί της Τουρκίας 23 άτομα, τα οποία προέρχονταν τα 12 από τη Λέσβο (όλοι άνδρες), τα 6 από τη Χίο (3 άνδρες, 1 γυναίκα και 2 συνοδευόμενοι ανήλικοι) και άλλα 5 από τη Σάμο (1 άνδρας, 1 γυναίκα και 3 συνοδευόμενοι ανήλικοι). Τα 6 άτομα ήταν από το Ιράκ, 6 από το Αφγανιστάν, 5 από την Αλγερία, 5 από το Ιράν και 1 από το Μαρόκο.
Από την Κω επιστράφηκαν στο λιμένα Γκιουλούκ της Τουρκίας 28 άνδρες. Πιο συγκεκριμένα, οι 17 ήταν από το Μπανγκλαντές, 9 από το Πακιστάν και 2 από το Νεπάλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.