Συνεχίζει τις 48ωρες απεργίες, ενάντια «στο ξεπούλημα των Λιμανιών», η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας. Αύριο οι εργαζόμενοι έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στις 10 στην πλατεία Κλαυθμώνος και πορεία στο Σύνταγμα.
«Η Κυβέρνηση, παρά τις δηλώσεις ότι συμμερίζεται τις ανησυχίες των εργαζομένων και παρά τις διαβεβαιώσεις περί αποδοχής των αιτημάτων μας σε επίπεδο Πρωθυπουργού, δεν αναλαμβάνει την ευθύνη υλοποίησης της διασφάλισης σταθερών και ασφαλών θέσεων εργασίας» αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΟΜΥΛΕ.
Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=628581
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.