Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Στην τρίτη θέση μετά από 41 χρόνια!


Στην τρίτη θέση μετά από 41 χρόνια!
Είναι η πρώτη φορά στα χρόνια του επαγγελματικού μπάσκετ που η ΑΕΚ καταλαμβάνει την τρίτη θέση στην Basket League.

Συγκεκριμένα, η προηγούμενη φορά που κατέλαβε τη συγκεκριμένη θέση ήταν τη σεζόν 1974-75, δηλαδή 41 χρόνια πριν όταν φυσικά τα δεδομένα ήταν πολύ διαφορετικά και δεν υπήρχαν playoffs.
Συνολικά ήταν η τρίτη φορά καθώς τρίτη είχε τερματίσει στη συγκεκριμένη θέση και τη σεζόν 1972-73.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.