Το 60% των συναλλαγών στην ΕΕ των 28 γίνονται με μετρητά, ενώ το 40%
γίνεται με κάρτες ή με ηλεκτρονικές πληρωμές, με την Ελλάδα να έχει το
υψηλότερο ποσοστό χρήσης μετρητών στην ΕΕ σύμφωνα με την Πανευρωπαϊκή
έκθεση της G4S για τη χρήση μετρητών στην ΕΕ-28 που διενεργήθηκε σε
συνεργασία με την ΕΚΤ, την ΕΕ και άλλους ευρωπαϊκούς θεσμούς και φορείς.
Η αύξηση του όγκου των μετρητών που βρίσκεται σε κυκλοφορία σε συνδυασμό με την παράλληλη αύξηση του ποσοστού των συναλλαγών που γίνονται με κάρτες ή με ηλεκτρονικές πληρωμές, αποτελούν τα βασικότερα συμπεράσματα του πρώτου πανευρωπαϊκού Cash Report της G4S, του μεγαλύτερου Ομίλου ιδιωτικής ασφάλειας και διακίνησης & διαχείρισης αξιών στον κόσμο.
Σύμφωνα με την έκθεση, ο όγκος των μετρητών στις αγορές της Ευρώπης συνέχισε να αυξάνεται κατά 11% το χρόνο μέχρι και το 2015, ακολουθώντας τη διαχρονική τάση για διπλασιασμό των μετρητών σε κυκλοφορία κάθε δεκαετία.
Η αύξηση του όγκου των μετρητών που βρίσκεται σε κυκλοφορία σε συνδυασμό με την παράλληλη αύξηση του ποσοστού των συναλλαγών που γίνονται με κάρτες ή με ηλεκτρονικές πληρωμές, αποτελούν τα βασικότερα συμπεράσματα του πρώτου πανευρωπαϊκού Cash Report της G4S, του μεγαλύτερου Ομίλου ιδιωτικής ασφάλειας και διακίνησης & διαχείρισης αξιών στον κόσμο.
Σύμφωνα με την έκθεση, ο όγκος των μετρητών στις αγορές της Ευρώπης συνέχισε να αυξάνεται κατά 11% το χρόνο μέχρι και το 2015, ακολουθώντας τη διαχρονική τάση για διπλασιασμό των μετρητών σε κυκλοφορία κάθε δεκαετία.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.