Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Πρώτη στις συναλλαγές με μετρητά η Ελλάδα στην ΕΕ - Ηλεκτρονικά μόνο το 40%

Το 60% των συναλλαγών στην ΕΕ των 28 γίνονται με μετρητά, ενώ το 40% γίνεται με κάρτες ή με ηλεκτρονικές πληρωμές, με την Ελλάδα να έχει το υψηλότερο ποσοστό χρήσης μετρητών στην ΕΕ σύμφωνα με την Πανευρωπαϊκή έκθεση της G4S για τη χρήση μετρητών στην ΕΕ-28 που διενεργήθηκε σε συνεργασία με την ΕΚΤ, την ΕΕ και άλλους ευρωπαϊκούς θεσμούς και φορείς.

Η αύξηση του όγκου των μετρητών που βρίσκεται σε κυκλοφορία σε συνδυασμό με την παράλληλη αύξηση του ποσοστού των συναλλαγών που γίνονται με κάρτες ή με ηλεκτρονικές πληρωμές, αποτελούν τα βασικότερα συμπεράσματα του πρώτου πανευρωπαϊκού Cash Report της G4S, του μεγαλύτερου Ομίλου ιδιωτικής ασφάλειας και διακίνησης & διαχείρισης αξιών στον κόσμο.

Σύμφωνα με την έκθεση, ο όγκος των μετρητών στις αγορές της Ευρώπης συνέχισε να αυξάνεται κατά 11% το χρόνο μέχρι και το 2015, ακολουθώντας τη διαχρονική τάση για διπλασιασμό των μετρητών σε κυκλοφορία κάθε δεκαετία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.