Το… πισωγύρισμα του Αλέξη Τσίπρα όσον αφορά στον αγωγό ΤΑΡ σχολιάζει σήμερα ο βουλευτής της ΝΔ Δημήτρης Σταμάτης.
«Όταν ο Σαμαράς υπέγραψε τον ΤΑΡ το 2013, ο Τσίπρας είχε ανέβει στα κάγκελα και τον κατηγορούσε πως ο αγωγός αυτός εξυπηρετεί αμερικανικά συμφέροντα. Σήμερα ο Τσίπρας εγκαινιάζει και εκθειάζει τον ΤΑΡ, χωρίς ντροπή και χωρίς συγνώμη για τις συκοφαντίες του σε βάρος του Σαμαρά! Συκοφαντώντας τους αντιπάλους του και εξαπατώντας τον λαό έγινε πρωθυπουργός και τώρα οικειοποιείται τα έργα τους! Χωρίς συγνώμη και χωρίς τσίπ (ρ) α…» αναφέρει ο κ. Σταμάτης στη δήλωση του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.