Σάββατο 21 Μαΐου 2016

Σε ένα σπάνιο- για μπάσκετ- παιχνίδι, η ΑΕΚ έκανε το 2-0 στους μικρούς τελικούς

ΝΤΡΟΠΗ του μπάσκετ στο ΟΑΚΑ! 3 εναντίον 2 και νίκη για την ΑΕΚ!
Σε ένα ματς που κατέληξε σε... παρωδία και ολοκληρώθηκε με την ΑΕΚ να παίζει με 3 παίκτες και τον Άρη με 2, η «Ένωση» επικράτησε με 89-84 και έκανε το 2-0 στη σειρά των μικρών τελικών.

Ένα από τα πιο σπάνια περιστατικά στα χρονικά του μπάσκετ διεξήχθη στα τελευταία δευτερόλεπτα του αγώνα ΑΕΚ-Άρης, καθώς λόγω αποβολών οι δύο ομάδες ολοκλήρωσαν το ματς με τρεις παίκτες η κάθε μία.
Λίγα δευτερόλεπτα πριν τη λήξη της αναμέτρησης ο Ντόμινικ Ουότερς έκανε λάθος και ο Νώντας Παπαντωνίου τον πλησίασε και κάτι του είπε. Ο Αμερικανός του Άρη αντέδρασε και κάπου εκεί μπήκε στη μέση ο Ντούσαν Σάκοτα για να συνεχιστεί εκ νέου η «κοκορομαχία».
Οι διαιτητές κατόπιν... instant replay αποφάσισαν να αποβάλλουν με ντισκαλιφιέ τους Παπαντωνίου, Σάκοτα, Ουότερς και Ουάιτ, ωστόσο δεν έμειναν εκεί. Λόγω του γεγονότος ότι άπαντες από τους πάγκους μπήκαν μέσα στον αγωνιστικό χώρο, αποβλήθηκαν επίσης όπως ορίζουν οι κανονισμοί. 
Ο αγώνας συνεχίστηκε τρεις εναντίον τριών μέχρι που οι Θεσσαλονικείς έμειναν με δύο παίκτες αφού αποβλήθηκε με 5 φάουλ ο Θοδωρής Ζάρας. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.