Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Από τη Χίο στην Κω 174 μετανάστες -Μεταφέρθηκαν οικειοθελώς (pic)

Από τη Χίο στην Κω 174 μετανάστες -Μεταφέρθηκαν οικειοθελώς (pic)
Με 174 μετανάστες και πρόσφυγες που πείσθηκαν να μεταφερθούν οικειοθελώς από τη Χίο στην Κω αναχώρησε το Σάββατο από το λιμάνι των Μεστών το ναυλωμένο από το υπουργείο ναυτιλίας πλοίο «Τέρα Τζετ». 

Στόχος της μετακίνησης είναι να αποσυμφορηθούν οι δομές φιλοξενίας στη Χίο που είναι ασφυκτικά γεμάτες έπειτα από τον εγκλωβισμό στα νησιά ατόμων που εισέρχονται στην Ελλάδα μετά την 20η Μαρτίου. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Αστυνομίας, στο βόρειο Αιγαίο σήμερα το πρωί εγκλωβισμένοι, σε εφαρμογή της συμφωνίας Ευρωπαϊκής Ένωσης- Τουρκίας, καταγεγραμμένοι στα hot spots βρισκόταν 7.091 άτομα. Από αυτούς στη Χίο ζούσαν 2.418 άτομα, κυρίως σε οργανωμένες δομές που η δυνατότητα φιλοξενίας δεν ξεπερνά τα 1.000 άτομα. 

Η επιχείρηση μεταφοράς ήταν προγραμματισμένη για την Παρασκευή, όμως δεν κατέστη δυνατή 
αφού την τελευταία στιγμή οι 220 από τους συνολικά 300 αρνήθηκαν να μετακινηθούν. Όπως μετέδωσε σήμερα το ΑΠΕ – ΜΠΕ, στις 10 το πρωί ήταν μόλις 80 οι μετανάστες και πρόσφυγες που είχαν δεχθεί να μετακινηθούν στην Κω. Κι αυτό, επειδή όλοι ζητούν επιτακτικά να πάνε στον Πειραιά και όχι σε άλλο νησί, αλλά και γιατί φοβούνται μήπως και τους μεταφέρουν πίσω στην Τουρκία. 

Τελικά, η προσπάθεια στελεχών της Αστυνομίας και μεταφραστών ευοδώθηκε αφού πείσθηκαν να μετακινηθούν άτομα που διέμεναν κυρίως σε ανοικτές δομές στην πόλη της Χίου. 


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/apo-ti-xio-stin-kw-174-metanastes-metaferthikan-oikeiothelws-pic/3166349 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.