Το Τσαντίρι έρχεται…
Ορμητικό, απρόβλεπτο, καυστικό. Αμφισβητεί, καυτηριάζει, σαρκάζει, αυτοσαρκάζεται, γελάει, συγκινείται.
Το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» χτυπά ζωντανά την Τρίτη 17 Μαΐου, στις 21:00, από το Θέατρο «Βέμπο».
Περισσότερα στο www.entertv.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.