Στάση εργασίας από τις 11:00 το πρωί έως τις 16:00 το απόγευμα πραγματοποιούν την ερχόμενη Πέμπτη οι εργαζόμενοι στoν ΗΣΑΠ (γραμμή 1) και το Μετρό (γραμμές 2, 3).
Οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν γενικές συνελεύσεις για να καθορίσουν τη στάση τους μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου.
http://tvxs.gr/news/ellada/xoris-metro-kai-ilektriko-tin-pempti-1100-1600
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.