Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Χωρίς μετρό και ηλεκτρικό την Πέμπτη 11:00 - 16:00


Στάση εργασίας από τις 11:00 το πρωί έως τις 16:00 το απόγευμα πραγματοποιούν την ερχόμενη Πέμπτη οι εργαζόμενοι στoν ΗΣΑΠ (γραμμή 1) και το Μετρό (γραμμές 2, 3). 
Οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν γενικές συνελεύσεις για να καθορίσουν τη στάση τους μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου.


http://tvxs.gr/news/ellada/xoris-metro-kai-ilektriko-tin-pempti-1100-1600

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.