Νέα καθυστέρηση προέκυψε στην υπόθεση της σύμβασης παραχώρησης του
πλειοψηφικού πακέτου της ΟΛΠ ΑΕ στην Cosco. Η Έκτακτη Γενική Συνέλευση
του Οργανισμού που πραγματοποιήθηκε εν μέσω έντασης λόγω της παρουσίας
των λιμενεργατών, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, δεν έλαβε απόφαση
για την έγκριση της σύμβασης παραχώρησης και η λήψη απόφασης μετατέθηκε
για την Παρασκευή 10 Ιουνίου.
Η πλευρά της Cosco δείχνει να μην ανησυχεί σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr: «Θα θέλαμε να είχε περάσει το θέμα γιατί τρέχουν οι προθεσμίες. Όμως έχουμε μάθει να περιμένουμε» είναι τα λόγια που μπορούν να περιγράψουν την στάση των Κινέζων στη νέα εξέλιξη.
Οι συνδικαλιστές από την πλευρά τους υποστηρίζουν ότι η πώληση του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ δεν έχει εγκριθεί από την ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού αλλά ούτε και από την Ευρωπαϊκή. Επίσης τονίζουν ότι η Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ ΟΛΠ και Ελληνικού Δημοσίου δεν έχει ελεγχθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο και δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις απεργιακές του κινητοποιήσεις.
Η πλευρά της Cosco δείχνει να μην ανησυχεί σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr: «Θα θέλαμε να είχε περάσει το θέμα γιατί τρέχουν οι προθεσμίες. Όμως έχουμε μάθει να περιμένουμε» είναι τα λόγια που μπορούν να περιγράψουν την στάση των Κινέζων στη νέα εξέλιξη.
Οι συνδικαλιστές από την πλευρά τους υποστηρίζουν ότι η πώληση του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ δεν έχει εγκριθεί από την ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού αλλά ούτε και από την Ευρωπαϊκή. Επίσης τονίζουν ότι η Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ ΟΛΠ και Ελληνικού Δημοσίου δεν έχει ελεγχθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο και δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις απεργιακές του κινητοποιήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.