Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Σάββατο στις 10 το πρωί η Γενική Συνέλευση της Μαύρης Θύελλας, πρόεδρος ο Παπαδόπουλος!

Σάββατο στις 10 το πρωί η Γενική Συνέλευση της Μαύρης Θύελλας, πρόεδρος ο Παπαδόπουλος!
Το Σάββατο 4 Ιούνη τελικά στις 10 το πρωί στο αμφιθέατρο της (πρώην) Νομαρχίας Μεσσηνίας  θα λάβει χώρα η Γενική Συνέλευση του ΠΣ Η Καλαμάτα και αυτό γιατί ο Σταύρος Παπαδόπουλος την Δευτέρα θα αναχωρήσει από την Μεσσσηνιακή πρωτεύουσα για το Χονκ Κογκ.



Ο πρώην πρόεδρος της Μαύρης Θύελλας θέλει να δώσει «το παρών» σε αυτήν, ενώ προσωπικά ο ίδιος θα αποτελέσει τον πρόεδρο της ομάδας (το αποκαλύπτει και αυτό σήμερα το βράδυ στο "Όλα στη φόρα" στον Σωτήρη Γεωργούντζο) και δεν θα προκριθεί τελικά λύση (τώρα) με τον γιο του τον Τάνι, ή κάποιο άλλο πρόσωπο στην ηγεσία του συλλόγου.
Θυμίζουμε ότι η συνέντευξη Τύπου του εν λόγω πάντα καλαματιανού μεγαλοεπιχειρηματία θα λάβει χώρα την Πέμπτη στα γραφεία του γηπέδου του Μεσσηνιακού στις 5 το απόγευμα, ενώ σήμερα (Δευτέρα) στις 11 το βράδυ, στην εκπομπή «Όλα στη φόρα» στην τηλεόραση Best, θα προβληθεί η μεγάλη και αποκαλυπτική συνέντευξη που παραχώρησε την Δευτέρα (σήμερα) το πρωί στον Σωτήρη Γεωργούντζο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.