Με εξαιρετικό στήσιμο στο γήπεδο και παρότι έπαιζε με 10 παίκτες για 70 λεπτά, ο ΠΑΟΚ πήρε «χρυσό» βαθμό στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας με τον Παναθηναϊκό (1-1) στο ντέρμπι της δεύτερης αγωνιστικής των play offs της Super League.
---Σκόρερς οι Μπέργκ στο 46΄ και Χαρίσης στο 50΄.
Αναλυτικά στο http://www.filathlos.gr/scholia-agonon-podosphairo/240238-emeine-orthios-o-paok-sten-leophoro-1-1-me-ton-panathenaiko
---Σκόρερς οι Μπέργκ στο 46΄ και Χαρίσης στο 50΄.
Αναλυτικά στο http://www.filathlos.gr/scholia-agonon-podosphairo/240238-emeine-orthios-o-paok-sten-leophoro-1-1-me-ton-panathenaiko

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.