Ο κόσμος αποχαιρέτησε σήμερα, Μεγάλο Σάββατο, τον σπουδαίο Αργεντινό.
Στο κοιμητήριο του Παπάγου έγινε σήμερα η κηδεία του Όσκαρ Αλβαρέζ όπου πλήθος συγγενών, φίλων και συναδέλφων τον αποχαιρέτησαν.
Στην κηδεία παρευρέθηκαν πολλοί παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές όπως οι Δομάζος, Γονιός, Λιβαθηνός, Ρότσα, Φυλακούρης, Λουκανίδης και Βασίλης Κωνσταντίνου.
Επίσης, το παρόν έδωσαν ο πρόεδρος του ΠΑΣ ο κ. Χριστοβασίλης ο οποίος μάλιστα κατέθεσε και στεφάνι. Στεφάνια επίσης κατέθεσαν η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα, ο Σύνδεσμος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών Παναθηναϊκού, ο Γιώργος Βαρδινογιάννης, ο Σύνδεσμος Βετεράνων Ποδοσφαιριστών ΠΑΣ Γιάννινα αλλά και ο σύνδεσμος του τριφυλλιού από τον Χολαργό, το EAST-END.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως κάποιοι φίλοι του ΠΑΣ Γιάννινα έφεραν μαζί τους και έβαλαν στο φέρετρο του Αργεντινού μια φανέλα που έγραφε "Σκίσε τα δίχτυα και στον ουρανό".
http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/337227/teleytaio-antio-ston-albarez

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.