Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

"Μάνα θα πάω στο Hollywood" της Δήμητρας Παπαδοπούλου-Τελευταίες παραστάσεις για φέτος

     Η επίκαιρη sold out κωμωδία της Δήμητρας Παπαδοπούλου με τίτλο «Μάνα θα πάω στο Hollywood», που λάτρεψε το  κοινό, κατεβάζει αυλαία για φέτος, την Κυριακή 24 Απριλίου και μας δίνει ραντεβού για την επόμενη θεατρική σεζόν στο Θέατρο Ιλίσια. Το έργο που σκηνοθέτησε ο Φωκάς Ευαγγελινός και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ήρθε για να μας θυμίσει ότι ακόμα και στα πιο δύσκολα ο Έλληνας ψάχνει να εφεύρει λύσεις για να επιβιώσει και να απογειωθεί.
Μια σύγχρονη κοινωνική καταγραφή, δοσμένη με τον κωμικοτραγικό τρόπο που μόνο η Δήμητρα Παπαδοπούλου μπορεί να περιγράψει τόσο γλαφυρά, μας μεταφέρει στην Αθήνα του σήμερα, όπου ο Έλληνας φοβάται ότι μπορεί να αποτύχει σε ό,τι ονειρευτεί. Ακραίες συμπεριφορές και βίαια ξεσπάσματα κατακλύζουν την καθημερινότητα μέσα στην απόγνωση μας. Αλλά το χιούμορ και το γέλιο πάντα βρίσκουν τρόπο να μας δείξουν την αλήθεια αλλά και τη λύση, που συχνά είναι μπροστά στα μάτια μας και σπάνια μπορούμε να δούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.