Με συγκρατημένη αισιοδοξία, ίσως λίγο περισσότερο για τα κόκκινα δάνεια,
ολοκληρώθηκε η πρώτη αναγνωριστική και “διευκρινιστική” συνάντηση Τσακαλώτου - Σταθάκη με τους θεσμούς που ξεκίνησε το μεσημέρι και τελείωσε στις 20.30 το βράδυ.
Το πού βρισκόμαστε παραμένει ασαφές, καθώς – σύμφωνα με πληροφορίες - έγινε απλή ανταλλαγή απόψεων μεταξύ της ελληνικής πλευράς και των θεσμών.
Το πού βρισκόμαστε παραμένει ασαφές, καθώς – σύμφωνα με πληροφορίες - έγινε απλή ανταλλαγή απόψεων μεταξύ της ελληνικής πλευράς και των θεσμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.