Τι κι αν στο πρώτο ημίχρονο πέρναγε μετά βίας το κέντρο του γηπέδου;
Τι κι αν έμεινε πίσω στο σκορ και τελείωσε τον αγώνα με δέκα παίκτες;
Η Ρεάλ Μαδρίτης πανηγύρισε ένα... αντρίκιο διπλό μέσα στο ''Καμπ Νου'' (1-2) με τα γκολ των Μπενζεμά και Ρονάλντο και μείωσε τη διαφορά από την πρώτη στην Πριμέρα Ντιβιζιόν Μπαρτσελόνα.
http://www.filathlos.gr/diethnes/221391-basilissa-me-cojones
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.