«Επιτέλους, είδαμε και μια εκπομπή με έναν αληθινό καλλιτέχνη. Με μια τραγουδίστρια που κοσμεί τον χώρο της ελληνικής μουσικής. Για μια φορά, γέμισαν τα αυτιά μας μουσική. Μπράβο στον Μιχάλη Κουινέλη που μας έφερε στο στούντιο τη Δήμητρα Γαλάνη... », γράφει η Ντέπυ Γκολεμά στην εφημερίδα Real News και στη στήλη της «Μέχρι κεραίας».
http://www.entertv.gr/article/405035/ntepy-gkolema-epiteloys-eidame-kai-mia-ekpompi-me-enan-alithino-kallitehni
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.