Με απώλειες για δεύτερη μέρα στη σειρά έκλεισε το πετρέλαιο την Πέμπτη,
καθώς η αγορά ανησυχεί για την επιτυχία που θα έχει η κομβική συνάντηση
των χωρών μελών του ΟΠΕΚ και μη, με σκοπό το πάγωμα της παραγωγής για τη
σταθεροποίηση των τιμών.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/570451/ptosi-gia-to-petrelaio-gia-deuteri-mera-sti-seira/
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/570451/ptosi-gia-to-petrelaio-gia-deuteri-mera-sti-seira/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.