Ένταση σημειώθηκε τα ξημερώματα έξω από το Πολυτεχνείο με ομάδα νεαρών που πετούσαν πέτρες και βόμβες μολότοφ...
Περίπου στις 2 τα ξημερώματα οι νεαροί βγήκαν από το Πολυτεχνείο και έκλεισαν την Πατησίων. Όταν οι αστυνομικές δυνάμεις έφτασαν, η ομάδα άρχισε να εκτοξεύει εναντίον τους πέτρες και βόμβες μολότοφ.
Ο δρόμος δόθηκε και πάλι στην κυκλοφορία στις 7.30 το πρωί.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/04/blog-post_3464.html
Περίπου στις 2 τα ξημερώματα οι νεαροί βγήκαν από το Πολυτεχνείο και έκλεισαν την Πατησίων. Όταν οι αστυνομικές δυνάμεις έφτασαν, η ομάδα άρχισε να εκτοξεύει εναντίον τους πέτρες και βόμβες μολότοφ.
Ο δρόμος δόθηκε και πάλι στην κυκλοφορία στις 7.30 το πρωί.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/04/blog-post_3464.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.