Ύστερα από το «διαζύγιο» της ΑΕΚ με τον Γκουστάβο Πογιέτ είχε γίνει γνωστό ότι προπονητής του συλλόγου θα αναλάμβανε μέχρι το τέλος της σεζόν ο Στέλιος Μανωλάς, κάτι το οποίο ανακοίνωσε και επίσημα η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Μετά την απομάκρυνση του Γουστάβο Πογιέτ, την τεχνική ηγεσία της ομάδας μας μέχρι το τέλος της σεζόν αναλαμβάνει ο Στέλιος Μανωλάς».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.