Μεγάλη και επικίνδυνη κλίση έχει πάρει πλοίο το οποίο εδώ και καιρό είναι αγκυροβολημένο στο λιμάνι του Πειραιά, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρός κίνδυνος βύθισης! Το πλοίο «Παναγία Τήνου» (το παλαιό “Άγιος Γεώργιος), όπως είναι γνωστό είναι εγκαταλελειμμένο εδώ και πολύ καιρό στην Ε4 του λιμανιού του Πειραιά και δεν εκτελεί δρομολόγια λόγω της κακής οικονομικής κατάστασης της πλοιοκτήτριας εταιρείας.
Αυτή τη στιγμή έχουν κινητοποιηθεί τα ρυμουλκά Ρ/Κ Έκτωρ και Άτλας προκειμένου να απομακρύνουν το πλοίο από το λιμάνι, όταν αυτό κριθεί απαραίτητο, ενώ έχει κλιθεί σε βοήθεια το λιμενικό και η Πυροσβεστική υπηρεσία η οποία έχει στείλει στο σημείο ένα όχημα.
Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες στο πλοίο έχει δημιουργηθεί ρήγμα και υπάρχει εισροή υδάτων! Τα πλοία που ήταν αγκυροβολημένα κοντά στο καράβι απομακρύνονται για λόγους ασφαλείας, ενώ είναι σε εξέλιξη επιχείρηση άντλησης των υδάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.