Δύο φιλικές αναμετρήσεις με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ θα δώσει ο Ολυμπιακός, στις ΗΠΑ, τον προσεχή Σεπτέμβρη σύμφωνα με Ισραηλινό δημοσιογράφο!
Όπως αναφέρει στο twitter o Roey Gladstone το ένα παιχνίδι θα γίνει στο Τορόντο και το άλλο στη Νέα Υόρκη!
Το μόνο που απομένει είναι η επίσημη επιβεβαίωση από τις δύο ομάδες.
Πολύ πιθανό είναι οι δύο αυτές αναμετρήσεις να διεξαχθούν στο πλαίσιο του «Euroleague World Tour», όπου τον περασμένο Σεπτέμβρη η «ομάδα του λαού» είχε αντιμετωπίσει την Αρμάνι Μιλάνο, σε Νέα Υόρκη και Σικάγο.
http://www.filathlos.gr/olympiakos/222184-monomachia-olympiakoy-makampi-stis-epa
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.