Τρίτη 5 Απριλίου 2016

«Μονομαχία Ολυμπιακού-Μακάμπι στις ΗΠΑ»

«Μονομαχία Ολυμπιακού-Μακάμπι στις ΗΠΑ»
Δύο φιλικές αναμετρήσεις με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ θα δώσει ο Ολυμπιακός, στις ΗΠΑ, τον προσεχή Σεπτέμβρη σύμφωνα με Ισραηλινό δημοσιογράφο!

Όπως αναφέρει στο twitter o Roey Gladstone το ένα παιχνίδι θα γίνει στο Τορόντο και το άλλο στη Νέα Υόρκη!

Το μόνο που απομένει είναι η επίσημη επιβεβαίωση από τις δύο ομάδες.

Πολύ πιθανό είναι οι δύο αυτές αναμετρήσεις να διεξαχθούν στο πλαίσιο του «Euroleague World Tour», όπου τον περασμένο Σεπτέμβρη η «ομάδα του λαού» είχε αντιμετωπίσει την Αρμάνι Μιλάνο, σε Νέα Υόρκη και Σικάγο.




http://www.filathlos.gr/olympiakos/222184-monomachia-olympiakoy-makampi-stis-epa

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.