Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

«Το ασφαλιστικό διώχνει τις επενδύσεις», προειδοποιεί η Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή

Καταπέλτης  κατά του ασφαλιστικού νομοσχεδίου είναι η γνωμοδότηση της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής  (ΟΚΕ) η οποία επισημαίνει  ότι με την εφαρμογή των διατάξεων οι επιχειρήσεις έχουν επιπλέον λόγους  να εγκαταλείψουν την Ελλάδα.

Η ΟΚΕ επικρίνει κυρίως τον συνδυασμό διατάξεων ασφαλιστικής και φορολογικής φύσης που εάν εφαρμοσθούν θα οδηγήσουν σε μια μεγάλη επιβάρυνση των ασφαλισμένων και φορολογουμένων, επιβάρυνση η οποία αθροιστικά θα ανέλθει σε 55-56% του ακαθάριστου εισοδήματος.

Η επιβάρυνση  αυτή  -επισημαίνεται- θα λάβει καθολικό χαρακτήρα, εάν  οι φορολογικές διατάξεις συμπληρωθούν με νέα αύξηση των έμμεσων φόρων που αποτελούν την πλέον άδικη μορφή φορολογίας όπως κατ’ επανάληψη έχει τονίσει η ΟΚΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.