Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Ιδού η τιμωρία του ΠΑΟΚ για το Κύπελλο!

Ιδού η τιμωρία του ΠΑΟΚ για το Κύπελλο!
Διαβάστε ποιες θα είναι οι συνέπειες της απόφασης του Ιβάν Σαββίδη να μην κατέβει ο Δικέφαλος στο Καραϊσκάκη για τον ημιτελικό με τον Ολυμπιακό.

Είναι πλέον οριστικό. Ο ΠΑΟΚ δεν πρόκεται να αγωνιστεί στον ημιτελικό του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό μετά από απόφαση του Ιβάν Σαββίδη (διαβάστε τους λόγους ΕΔΩ).

Τι σημαίνει όμως αυτό για τον Δικέφαλο; Η ομάδα θα τιμωρηθεί με βάση το άρθρο 42 παρ.4 του ΚΑΠ, το οποίο αναφέρει τα εξής:

«Ομάδα που δεν εμφανίζεται να αγωνιστεί για οποιοδήποτε λόγο εκτός από τις άλλες συνέπειες χάνει τον αγώνα και επιβάλλονται σε βάρος της σωρευτικά α) 10.-50.000 πρόστιμο β) – 3 από το επόμενο πρωτάθλημα στο οποίο θα λάβει μέρος».

Έτσι, οι Θεσσαλονικείς θα ξεκινήσουν το πρωτάθλημα της σεζόν 2016-17 με -3 βαθμούς, ενώ η άμεση συνέπεια είναι το πρόστιμο μίνιμουμ 10.000 ευρώ που θα τους επιβληθεί!




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.