Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Λαφαζάνης: Να φύγουμε από την Ευρωζώνη και να περάσουμε στο εθνικό νόμισμα

Λαφαζάνης: Να φύγουμε από την Ευρωζώνη και να περάσουμε στο εθνικό νόμισμα
Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις προέβλεψε από τη Δράμα όπου βρίσκεται ο επικεφαλής της Λαϊκής Ενότητας Παναγιώτης Λαφαζάνης, προκειμένου να μιλήσει σε ανοιχτή συγκέντρωση της παράταξης, για να παρουσιάσει όπως είπε την εναλλακτική πρόταση για έξοδο της χώρας από τα μνημόνια.

Σε δηλώσεις του αμέσως μετά την επίσκεψη που πραγματοποίησε στο Επιμελητήριο Δράμας, ο κ. Λαφαζάνης εξέφρασε την άποψη ότι «αυτή η κυβέρνηση δεν έχει μέλλον». «Γιατί δεν έχουν μέλλον οι κυβερνήσεις που θέλουν να εφαρμόσουν μνημόνια, που έχουν υπαλληλική νοοτροπία απέναντι σε θεσμούς και κυριάρχους γερμανικούς κύκλους της Ευρώπης».

Ο κ. Λαφαζάνης υπογράμμισε ότι στόχος του ιδίου και των στελεχών του της ΛΑΕ είναι να γίνει γνωστή στον ελληνικό λαό η εναλλακτική πρότασή της για ισχυροποίηση της εθνικής οικονομίας. «Θέλουμε να μιλήσουμε», σημείωσε, «για την ανάγκη να διαγραφεί το χρέος, να εθνικοποιηθούν οι τράπεζες. Θέλουμε να συζητήσουμε με τον κόσμο για την εναλλακτική μας πρόταση να φύγουμε από την Ευρωζώνη και να περάσουμε στο εθνικό νόμισμα. Μόνο έτσι η χώρα θα ανασάνει και θα βρει διέξοδο».

«Το δίλημμα για τη χώρα μας», συνέχισε ο κ. Λαφαζάνης, «δεν είναι Τόμσεν ή Σόιμπλε, γιατί εκεί το πάει πλέον ο Αλέξης Τσίπρας. Εμείς δεν πιστεύαμε ότι υπάρχουν καλοί και κακοί δήμιοι για τη χώρα μας, άρα πρέπει να γίνει η Ελλάδα ανεξάρτητη χώρα, κυρίαρχη χώρα, χωρίς μνημόνια. Τα μνημόνια βλάπτουν τον ελληνικό λαό και τον τόπο τον καταστρέφουν. Να φύγουμε από τον μνημονιακό δρόμο και να περάσουμε σε ένα δρόμο αναπτυξιακής ανασυγκρότησης της χώρας μας με δικαιοσύνη, απασχόληση και θέσεις εργασίας».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.