Ξεκίνησαν νωρίς το απόγευμα οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των δύο πλευρών
Για τις 4 το απόγευμα είχε οριστεί το πρώτο ραντεβού του οικονομικού επιτελείου με τους εκπροσώπους των θεσμών, που επέστρεψαν στην Αθήνα το Σαββατοκύριακο, προκειμένου να συνεχιστεί η διαπραγμάτευση, με απώτερο στόχο το κλείσιμο της α' αξιολόγησης.
Δίχως χρονοτριβή, οι δύο πλευρές βρίσκονται εδώ και ώρα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας και η συνάντηση του Ευκλείδη Τσακαλώτου με το κουαρτέτο είναι σε εξέλιξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.