Ο Χάρης Θεοχάρης, μέχρι πρότινος κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Ποταμιού, αποχώρησε από το Ποτάμι και προχωρά στην ίδρυση νέας πολιτικής κίνησης, με την επωνυμία «Δύναμη Πολιτών». Ο Χάρης Θεοχάρης είχε κληθεί να δώσει εξηγήσεις για τη στάση και τις δηλώσεις του στην επίτροπη δεοντολογίας του Ποταμιού, ωστόσο ανακοίνωσε την ανεξαρτητοποίησή του.
Με σύνθημα «Βγαίνουμε μπροστά για την Ελλάδα!», ο Χάρης Θεοχάρης, ο οποίος το τελευταίο διάστημα είχε αποστασιοποιηθεί με σχεδόν καθημερινές δηλώσεις από το Ποτάμι προετοιμάζοντας επί της ουσίας την ανεξαρτητοποίησή του, παρουσίασε 5σέλιδη μπροσούρα με τους 10 λόγους, για τους οποίους λαμβάνει τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία.
«Η βαθιά κρίση στην Ελλάδα έχει οδηγήσει σε μια μεγάλη οικονομική, κοινωνική και ηθική καταστροφή» αναφέρεται στο κείμενο, το οποίο σε πρώτη φάση κυκλοφόρησε μεταξύ των εθελοντών του Ποταμιού. «Τα κροκοδείλια δάκρυα των εκπροσώπων του παλιού πολιτικού κατεστημένου, δεν είναι άλλο από ένα κρεσέντο υποκρισίας» προστίθεται.
«Γι' αυτό κι εμείς» συνεχίζει, «πολίτες από διάφορες περιοχές της χώρας, διαφορετικά επαγγέλματα, κοινωνικές τάξεις και ηλικίες, παίρνουμε τις τύχες μας στα χέρια μας για να βάλουμε τέλος στη συνεχιζόμενη καταστροφή. Ενώνουμε τις δυνάμεις για να γυρίσουμε τον τροχό της ιστορίας, να κινηθούμε μπροστά. Κι αυτό όπως λέει ο ποιητής "θέλει δουλειά πολλή". Γι' αυτό ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ και συγκροτούμε μια αυθεντικά νέα πολιτική κίνηση, τη "Δύναμη Πολιτών"».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.