Την ολοκλήρωση της αξιολόγησης και την εξεύρεση μιας λογικής λύσης ζήτησε από ΔΝΤ, ευρωπαϊκούς θεσμούς και Ελλάδα ο αμερικανός υπουργός Οικονομικών Τζακ Λιου, μετά τη συνάντηση του με τον έλληνα ομόλογό του, Ευκλείδη Τσακαλώτο,
Ο κ. Τσακαλώτος συζήτησε επίσης την αξιολόγηση με τον γερμανό ομόλογό του Σόιμπλε και τον επικεφαλής της ΕΚΤ, Μάριο Ντράγκι, όπως μεταδίδει ο ανταποκριτής του Mega Μιχάλης Ιγνατίου. Η συνάντηση μάλιστα με τον κ. Σόιμπλε περιγράφεται από γερμανικές πηγές ως δύσκολη. Σήμερα ο έλληνας υπουργός θα έχει συνάντηση και με τον επικεφαλής του Eurogroup Γερούν Ντάισελμπλουμ.
Σε ό,τι αφορά τον κ. Λιου, σε συνέντευξη Τύπου στο Πανεπιστήμιο Τζόρτζ Ουάσιγκτον, επισήμανε ότι «οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν αποτελούν έναν από τους θεσμούς που εμπλέκονται άμεσα σε αυτές τις διαπραγματεύσεις», αλλά είναι μέρος της συζήτησης εδώ και πολύ καιρό και έχουν «καλέσει όλες τις πλευρές να βρουν μια λογική μέση λύση για να επιλύσουν τις διαφορές τους και να πάρουν τις δύσκολες αποφάσεις που είναι απαραίτητες».
Σύμφωνα με τον κ. Λιου, «αυτό σημαίνει ότι η Ελλάδα πρέπει να πάρει δύσκολες αποφάσεις, έχουν ήδη κάνει πολλά (οι Έλληνες), πρέπει να κάνουν περισσότερα, σημαίνει ότι οι Θεσμοί πρέπει να προσεγγίσουν τις συζητήσεις με την Ελλάδα με πνεύμα επίλυσης διαφορών και εξεύρεσης δρόμου προς τα εμπρός».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.