Τρίτη 26 Απριλίου 2016

Γκολ του Τζιμπούρ και έφυγε για τελικό!

Η ΑΕΚ προβλημάτισε, βρέθηκε πίσω στο σκορ κόντρα στον Ατρόμητο (Μπρίτο 68΄ με πεν.), αλλά ο Τζιμπούρ ισοφάρισε σε 1-1 (στο 88΄) δίνοντας την πρόκριση στον τελικό, όπου η Ένωση θα συναντήσει τον Ολυμπιακό.

Στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας μετά από 5 χρόνια προκρίθηκε η ΑΕΚ. Η Ένωση ήρθε ισόπαλη 1-1 με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι και αφού είχε  επικρατήσει στο πρώτο ματς, πήρε το εισιτήριο της πρόκρισης.



Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/336655/ferte-tis-ton-olympiako-binteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.