Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Ξεκίνησε η πορεία Πάτρα – Αθήνα κατά της ανεργίας

Ξεκίνησε η πορεία Πάτρα - Αθήνα κατά της ανεργίας


Θα φτάσει στην πρωτεύουσα στις 10 Απριλίου


Ξεκίνησε λίγο πριν από τις 09:30 σήμερα το πρωί η πορεία που οργανώνει ο δήμος Πατρέων, από την Πάτρα μέχρι την Αθήνα, με σκοπό τη διεκδίκηση και την υλοποίηση μέτρων κατά της ανεργίας.

Επικεφαλής της πορείας, που ξεκίνησε από την πλατεία Γεωργίου, είναι ο δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης και συμμετέχουν αντιδήμαρχοι, επικεφαλής δημοτικών παρατάξεων, δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι φορέων, συλλόγων, σωματείων, καθώς και πολλοί πολίτες.

Όπως δήλωσε ο Κώστας Πελετίδης, «απαιτούμε από την κυβέρνηση τη λήψη άμεσων μέτρων για την ανακούφιση των ανέργων, ενώ με τη συμμετοχή μας στην πορεία, στέλνουμε ελπιδοφόρο μήνυμα ότι δεν περνά η πολιτική που μας θέλει άβουλους, θεατές, πρόβατα έτοιμα να θυσιαστούν χωρίς να πουν λέξη».

«Διαμαρτυρόμαστε και διεκδικούμε δουλειά για όλους με δικαιώματα, καθώς και άμεσα μέτρα προστασίας των ανέργων. Ήρθε η ώρα να ακουστεί η φωνή των ανέργων, η φωνή των εργαζομένων, των συνταξιούχων, της νεολαίας. Τα 220 χιλιόμετρα της πορείας μας σε 8 ημέρες, είναι δρόμος συμμετοχής, διαμαρτυρίας, διεκδίκησης. Εναντιωνόμαστε στην αντιλαϊκή πολιτική των αστικών κυβερνήσεων χθες και σήμερα, αυτών που κάνουν κουμάντο στην οικονομία», πρόσθεσε, σύμφωνα με ανταπόκριση του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων.

Όσον αφορά στην πορεία, ο Κώστας Πελετίδης είπε ότι «θα είναι ένα μεγάλο λαϊκό ποτάμι, όπου θα συναντηθούν οι Δήμοι της Αιγιάλειας, του Ξυλοκάστρου, του Κιάτου, του Βέλου-Βόχα, της Κορίνθου, του Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων, των Μεγάρων, της Ελευσίνας, του Ασπροπύργου, του Χαϊδαρίου, για να φτάσουμε στην Αθήνα στην πλατεία Συντάγματος την Κυριακή 10 Απριλίου».



Φωτό από patrastimes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.