«Η αξιολόγηση θα κλείσει. Το θέλουν όλοι παρά τις δυσκολίες και η εικόνα που έχω εγώ είναι ότι θα γίνει εντός του Απριλίου» είπε στο «Πρακτορείο 104,9 FM» ο ευρωβουλευτής της ΝΔ Γιώργος Κύρτσος και πρόσθεσε ότι όλα δείχνουν πως θα ρυθμιστεί και το ζήτημα του χρέους με τη λεγόμενη αναδιάρθρωση.
Όπως είπε ο κ. Κύρτσος, μιλώντας στην εκπομπή «Δεύτερη Ανάγνωση», η επικείμενη συμφωνία για την ολοκλήρωση της αξιολόγησης και της αναδιάρθρωσης του χρέους δεν σημαίνει ότι από αύριο θα γίνει καλύτερη η ζωή των πολιτών, αλλά –όπως επισήμανε- στο πλαίσιο της οικονομικής πολιτικής θα βελτιωθεί και θα δημιουργηθούν καλύτερες προϋποθέσεις. «Θα υπάρξουν προϋποθέσεις να πάει καλύτερα η οικονομία και σε ένα, ενάμισι, δύο χρόνια θα αρχίσει αυτό να περνάει και στην καθημερινότητα του πολίτη» τόνισε, ενώ εξέφρασε τη διαφωνία του για την επιβολή περισσότερων φόρων (κυρίως σε καύσιμα και ασφαλιστικές εισφορές) στο πλαίσιο της συμφωνίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.