Απώλειες της τάξεως του 0,3% κατέγραψε η τιμή του χρυσού κατά τη
συνεδρίαση της Πέμπτης, ενώ υποχώρησαν και οι τιμές του ασημιού.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/572362/apoleies-gia-ton-hruso-sti-sunedriasi-tis-pebtis/
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/572362/apoleies-gia-ton-hruso-sti-sunedriasi-tis-pebtis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.