Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Απώλειες για τον χρυσό στη συνεδρίαση της Πέμπτης

Απώλειες της τάξεως του 0,3% κατέγραψε η τιμή του χρυσού κατά τη συνεδρίαση της Πέμπτης, ενώ υποχώρησαν και οι τιμές του ασημιού.

Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/572362/apoleies-gia-ton-hruso-sti-sunedriasi-tis-pebtis/


 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.