Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Έξω από το κεντρικό κατάστημα της Ηλεκτρονικής συγκεντρώθηκαν εργαζόμενοι

Διαμαρτυρία έξω από το κεντρικό κατάστημα και τα γραφεία της διοίκησης της Ηλεκτρονικής στο Περιστέρι πραγματοποιούν αυτή την ώρα εργαζόμενοι της εταιρείας. Οι 450 εργαζόμενοι ενημερώθηκαν κατά την χθεσινή ...
συνέλευση τους από εργατολόγους για τις επόμενες κινήσεις και για το πώς θα καταφέρουν να καταγγελθούν οι συμβάσεις τους, ώστε να γραφτούν στο Ταμείο Ανεργίας του ΟΑΕΔ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά το λουκέτο της Ηλεκτρονικής έκλεισαν τα περίπου 50 καταστήματα της επιχείρησης στην Ελλάδα και τα τρία στην Κύπρο.



Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2016/04/blog-post_267.html




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.