Πυρκαγιά ξέσπασε νωρίτερα το μεσημέρι στο Υπουργείο Εξωτερικών της Ρωσίας στη Μόσχα.
Το περιστατικό επιβεβαίωσε ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας της χώρας ενώ όπως αναφέρουν οι πληροφορίες δεν υπάρχουν θύματα. Η φωτιά τα αίτια της οποίας ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστά, κάλυψε όλο το κτίριο ενώ 47 άνθρωποι που βρισκόντουσαν εκείνη την στιγμή μέσα, εκκένωσαν αμέσως το φλεγόμενο κτήριο και είναι σώοι.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι 40 άνθρωποι εγκατέλειψαν μόνοι τους το σημείο ενώ με την παρέμβαση της πυροσβεστικής κατάφεραν να «ξεφύγουν» από τις φλόγες και οι υπόλοιποι επτά.
«Σαράντα άνθρωποι εγκατέλειψαν το κτίριο και επτά ακόμα διασώθηκαν από πυροσβέστες», ανέφερε εκπρόσωπος της αστυνομίας στο πρακτορείο RIA Novosti.
Όπως αναφέρουν ρωσικά δημοσιεύματα η πυρκαγιά ξέσπασε στο δεύτερο όροφο και γρήγορα εξαπλώθηκε φτάνοντας ακόμα και στη στέγη. Μετά από ώρα η φωτιά τέθηκε υπό έλεγχο από τις πυροσβεστικές δυνάμεις.
Δείτε το βίντεο στο http://www.crashonline.gr/τυλιχθηκε-στισ-φλογεσ-πυρκαγιά-ξέσπα/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.